Ψηφιακό παιχνίδι στην Προσχολική Ηλικία
Δημοσιευμένα:
Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
ψηφιακό παιχνίδι προσχολική ηλικία
Περίληψη
Το ψηφιακό παιχνίδι αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο που μπορεί να αποτελέσει ένα νέο μέσο μάθησης στην εκπαιδευτική πρακτική, εφόσον αξιοποιηθεί ορθά. Μέσα σε οργανωμένο πλαίσιο μάθησης, με εκπαιδευτικούς στόχους, αναπτυξιακά κατάλληλο σχεδιασμό και αξιολόγηση, το ψηφιακό παιχνίδι δίνει στο παιχνίδι και τη μάθηση μια νέα διάσταση. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται συνοπτικά βασικά σημεία ένταξης και ενσωμάτωσης των Νέων Τεχνολογιών και του ψηφιακού παιχνιδιού ειδικότερα, στην τάξη του Νηπιαγωγείου. Αναδεικνύονται γενικά χαρακτηριστικά του ψηφιακού παιχνιδιού για μικρά παιδιά με έμφαση στην παιδαγωγική αξιοποίησή του, με στόχο την προαγωγή γνώσεων, στάσεων και αντιλήψεων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).