Προσεγγίσεις συνεργατικής μάθησης στην εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες δίνουν μεγάλη σημασία στην ενεργό συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στη μαθησιακή διαδικασία, στη βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση, την εργασία σε ομάδες και τον ρόλο του πλαισίου μέσα στο οποίο συντελείται η μάθηση. Η ανάγκη για θεωρίες και μοντέλα που θα αντικατοπτρίζουν μια συνεργατική προσέγγιση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και θα έχουν στον πυρήνα τους μια προσαρμοστική διάδραση διδασκαλίας και μάθησης βρίσκεται στο προσκήνιο ιδιαιτέρως την τελευταία δεκαετία. Στο παρόν άρθρο επιχειρείται μια συστηματική ανασκόπηση (scoping review) γύρω από τις μορφές, τα οφέλη και τις προκλήσεις της εξ αποστάσεως συνεργατικής μάθησης για τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα, με σκοπό την εξέταση της έκτασης και του εύρους του θέματος της συνεργατικής προσέγγισης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τη συγκέντρωση των ετερογενών ευρημάτων της έρευνας, καθώς και την ανάδειξη των ερευνητικών κενών στην τριτοβάθμια εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).