Ο ρόλος των δασκάλων σε Δημοτικά Σχολεία στην αξιοποίηση της Τηλεκπαίδευσης κατά τη διδακτική διαδικασία των γλωσσικών μαθημάτων την περίοδο του κορωνοϊού


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Mar 19, 2024
Φίλιππος Ευαγγέλου
Ιωάννης Φύκαρης
Περίληψη

Την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού η εξαναγκαστική αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων και η επείγουσα αξιοποίηση της Τηλεκπαίδευσης διαμόρφωσε ποικιλία στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την επίδραση της Τηλεκπαίδευσης στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Στη βάση αυτή σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου των δασκάλων σε Δημοτικά Σχολεία στην αξιοποίηση της Τηλεκπαίδευσης κατά τη διδακτική διαδικασία των γλωσσικών μαθημάτων την περίοδο του κορωνοϊού. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν τριακόσιοι ογδόντα ένα δάσκαλοι. Για την πραγματοποίηση της έρευνας και για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο και τα βασικά εξαγόμενα της έρευνας συνοψίζονται στα εξής: οι στάσεις και απόψεις των δασκάλων για τον ρόλο του εκπαιδευτικού - αναφορικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτικού - μαθητών, την αξιοποίηση μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας - στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία των γλωσσικών μαθημάτων, προκύπτει ότι είναι περίπου ουδέτερες, δηλαδή ούτε θετικές ούτε αρνητικές.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Βιογραφικά Συγγραφέων
Φίλιππος Ευαγγέλου, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

1.Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

2.Μεταδιδάκτορας Ερευνητής Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

3.Μέλος Σ.Ε.Π. Ελληνικού Ανοικτου Πανεπσιτημίου

Ιωάννης Φύκαρης , Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Αναπληρωτής καθηγητής, Τμήμα Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων