Το ψηφιακό παιχνίδι ως μέσο ανοικτής μάθησης στην πολυμορφική εξ αποστάσεως μουσειακή εκπαίδευση: μια πρόταση μοντέλου αξιολόγησης


Δημοσιευμένα: Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
ανοικτότητα εξΑΕ μουσειακή εκπαίδευση άτυπη μάθηση ψηφιακά παιχνίδια μοντέλο αξιολόγησης
Στυλιανή Παγώνη
Μαρία Κουτσούμπα
Ηλίας Μαυροειδής
Ευαγγελία Μανούσου
Ιωάννης Γκιόσος
Περίληψη
Σκοπός της εργασίας είναι η διαμόρφωση ενός μοντέλου αξιολόγησης του ψηφιακού παιχνιδιού διαδικτυακών εφαρμογών ως μέσου ανοικτής μάθησης στην πολυμορφική εξ αποστάσεως μουσειακή εκπαίδευση. Ειδικότερα, η εργασία στοχεύει στην ανάδειξη των ιδιαίτερων εκείνων χαρακτηριστικών που πρέπει να έχει το διαδικτυακό ψηφιακό παιχνίδι στο πλαίσιο μιας πολυμορφικής εξ αποστάσεως μουσειακής εκπαίδευσης και στον προσδιορισμό αξόνων και κριτηρίων με βάση τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά. Για τον σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική έρευνα για την ΑεξΑΕ σε συνάρτηση με τις έννοιες ‘ανεξαρτησία-ελευθερία-δημοκρατία
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Βιογραφικά Συγγραφέων
Στυλιανή Παγώνη, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ
Μαρία Κουτσούμπα, ΕΚΠΑ, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Αναπλ. Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ ΕΚΠΑ ΣΕΠ ΕΑΠ
Ηλίας Μαυροειδής, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
ΣΕΠ ΕΑΠ
Ευαγγελία Μανούσου, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
ΣΕΠ ΕΑΠ
Ιωάννης Γκιόσος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής ΣΕΠ ΕΑΠ