| More

Το ψηφιακό παιχνίδι ως μέσο ανοικτής μάθησης στην πολυμορφική εξ αποστάσεως μουσειακή εκπαίδευση: μια πρόταση μοντέλου αξιολόγησης

Views: 716 Downloads: 1339
Στυλιανή Παγώνη, Μαρία Κουτσούμπα, Ηλίας Μαυροειδής, Ευαγγελία Μανούσου, Ιωάννης Γκιόσος

Περίληψη


Σκοπός της εργασίας είναι η διαμόρφωση ενός μοντέλου αξιολόγησης του ψηφιακού παιχνιδιού διαδικτυακών εφαρμογών ως μέσου ανοικτής μάθησης στην πολυμορφική εξ αποστάσεως μουσειακή εκπαίδευση. Ειδικότερα, η εργασία στοχεύει στην ανάδειξη των ιδιαίτερων εκείνων χαρακτηριστικών που πρέπει να έχει το διαδικτυακό ψηφιακό παιχνίδι στο πλαίσιο μιας πολυμορφικής εξ αποστάσεως μουσειακής εκπαίδευσης και στον προσδιορισμό αξόνων και κριτηρίων με βάση τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά. Για τον σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική έρευνα για την ΑεξΑΕ σε συνάρτηση με τις έννοιες ‘ανεξαρτησία-ελευθερία-δημοκρατία

Λέξεις κλειδιά


ανοικτότητα, εξΑΕ, μουσειακή εκπαίδευση, άτυπη μάθηση, ψηφιακά παιχνίδια, μοντέλο αξιολόγησης

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.45

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.