«ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ». Αξιοποιώντας την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην πρωτοσχολική ηλικία

Δημοσιευμένα:
Ιαν 22, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
εξ αποστάσεως εκπαίδευση προ/πρωτοσχολική εκπαίδευση
Περίληψη
Η πολυμορφική εξ αποστάσεως εκπαίδευση βρίσκει πρόσφορο έδαφος εφαρμογής και στα πλαίσια συνεργατικών έργων. Παράδειγμα και προτεινόμενη καλή πρακτική αποτελεί ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και υλοποίηση του έργου «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ». Πρόκειται για ένα έργο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το οποίο σχεδιάστηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης αναστολής λειτουργίας των σχολείων, από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και συμμετείχαν 225 σχολεία από όλη την Ελλάδα. Τα αποτελέσματα του έργου μέσω της αξιολόγησης από εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες, γονείς και αρμόδιους φορείς κατέδειξαν την απήχηση που είχε από όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 9B (2022)
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Αναφορές
Ζαχαρία, Μ., Ιωαννίδου, Μ., Τσιρώνη, Α. Τσουκαλά, Κ., Κατσάλη, Ε., Μαυροπούλου, Γ., Γούλα, Μ. (2018). «Ένας Δράκος με Γυαλιά, ψάχνει Καθαρά Νερά»: Ένα Περιβαλλοντικό eTwinning έργο. ΠΡΑΚΤΙΚΑ 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνίας Συνεργατικά Σχολικά Προγράμματα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 23, 24, 25 Νοεμβρίου 2018, Ιωάννινα Νοεµβρίου 23 #etwinconfgr ISBN: 978-618-81706-7-4
Ιωακειμίδου, Σ. (2020). Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση: παραδείγματα και πρακτικές στο Δημοτικό Σχολείο. Ηλεκτρονικά Πρακτικά της Επιστημονικής Τηλε-Διημερίδας “Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα” (25-26/4/2020) https://pdeamth.gr/pekes/images/2020/pekesexae2020_praktika_synedriou.pdf
Ιωαννίδου, Μ. (2018). Δικτύωση εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων προσχολικής αγωγής: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Διπλωματική εργασία. http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22222
Λιοναράκης, Α. (2020). Editorial. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 15(2), 4-6. doi:https://doi.org/10.12681/jode.22078
Hogenbirk, P., Galvin, C., Gilleran, A., Hunya, M., Selinger, M., Zeidler, B. (2006). Pedagogical Advisory Group. Reflections on eTwinning. Collaboration and eTwinning. Enrichment and added value of eTwinning projects. Brussels: eTwinning Central Support Service