| More

Υποστήριξη Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου μέσω στοιχείων Μικτής Μάθησης και ΤΠΕ*

Views: 1515 Downloads: 1359
Γεωργία Ε. Αντωνέλου, Βασίλειος Σ. Βερύκιος, Ροζαλία Γ. Καλαντζή, Χρήστος Θ. Παναγιωτακόπουλος, Ηλίας Κ. Σταυρόπουλος

Περίληψη


Η εκπαιδευτική διαδικασία στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο προσεγγίζει το μοντέλο της μικτής μάθησης, αφού συνδυάζει τη διδασκαλία από απόσταση και την πρόσωπο-με-πρόσωπο μάθηση μέσω των Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων, οι οποίες αποτελούν σημαντικό στοιχείο της μαθησιακής διαδικασίας. Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μιας ΟΣΣ, ζωτικής σημασίας είναι η σωστή προετοιμασία και η οργάνωση του περιεχομένου της από τον Καθηγητή-Σύμβουλο. Στην παρούσα εργασία, προτείνουμε ένα μοντέλο διεξαγωγής ΟΣΣ που βασίζεται σε στοιχεία μικτής μάθησης και αξιοποιεί τις ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία. Ο Κ-Σ έχει τη δυνατότητα να οργανώνει ορθότερα το περιεχόμενο της ΟΣΣ, να επιτυγχάνει τη συμμετοχικότητα και τη συνεργατικότητα των φοιτητών, πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά το πέρας αυτής.

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.18

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.