| More

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και συναισθήματα εκπαιδευομένων: μελέτη περίπτωσης για το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Views: 3709 Downloads: 2591
Σωτήρης Τουβλατζής, Μιχαήλ Καλογιαννάκης

Περίληψη


Η παρούσα έρευνα έχει βασικό σκοπό τη μελέτη των συναισθημάτων που βιώνουν οι εκπαιδευόμενοι του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου (ΕΑΠ) κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Παράλληλα, διερευνούνται παράγοντες που δημιουργούν θετικά ή αρνητικά συναισθήματα στους εκπαιδευόμενους όπως οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), οι Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις (ΟΣΣ), οι γραπτές εργασίες και οι εξετάσεις. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου και ημιδομημένων συνεντεύξεων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 122 προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές του ΕΑΠ και 4 μεταπτυχιακοί φοιτητές του ΕΑΠ οι οποίοι συμμετείχαν στη διαδικασία των συνεντεύξεων. Τα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύουν την κυρίαρχη θέση που κατέχουν τα συναισθήματα των εκπαιδευομένων τόσο στην πορεία όσο και στην ολοκλήρωση των εξ αποστάσεως σπουδών τους. Η σημασία αυτή των συναισθημάτων αποδιδόταν μέχρι πρόσφατα εξ ολοκλήρου στη λογική και σε διάφορες επιμέρους ανθρώπινες νοητικές λειτουργίες.
Λέξεις-κλειδιά:


Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.17

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.