Μπορείς να αποδράσεις από το εργαστήριο του Δρ. Tom Cat; Εφαρμόζοντας εκπαιδευτικά δωμάτια απόδρασης ως εργαλεία μάθησης
Abstract
Πώς μπορούμε να εισάγουμε την ιδέα ενός escape room σε ένα μάθημα Πληροφορικής; Πώς μπορούν οι μεγαλύτεροι επιστήμονες και το έργο τους να εμπνεύσουν τους μαθητές και να τους δώσουν κίνητρο να ασχοληθούν με τον Προγραμματισμό; Τι ρόλο μπορεί να παίξει ένα παιχνίδι για να κάνουμε τους μαθητές να μη βλέπουν την Πληροφορική ως παιχνίδι, αλλά το παιχνίδι μέσα από την Πληροφορική; Πώς μπορεί μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας να βοηθήσει ακόμη περισσότερο να γίνει το μάθημά μας ελκυστικό και να μετρήσουμε τους κατά πόσο επιτύχαμε τους στόχους μας. Αυτά είναι τα ερωτήματα που θα κληθούμε να απαντήσουμε σε αυτό το paper και θα δούμε πώς μπορούν να εφαρμοστούν τα escape rooms στο μάθημα της Πληροφορικής. Συγκεκριμένα θα δούμε πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε δωμάτια που είναι αφιερωμένα στη ζωή και το έργο των μεγαλύτερων επιστημόνων της Πληροφορικής και των Μαθηματικών, να δημιουργήσουμε συνθήκες μυστηρίου με γρίφους και προβλήματα αντίστοιχα με αυτά που είχα και οι ίδιοι να λύσουν. Τέλος παρουσιάζεται πώς μία εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας μπορεί να κάνει ακόμη πιο διαδραστικούς τους γρίφους καταγράφοντας τις απαντήσεις ώστε να επαληθεύσουμε κατά πόσο πληρούνται τελικά οι διδακτικοί στόχοι του μαθήματος.
Article Details
- Issue
- Vol. 11 No. 8Β (2022)
- Section
- Editorial