Το πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της τηλεκπαίδευσης μέσα από τις απόψεις μαθητών Δ. Εκπαίδευσης και φοιτητών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως βιώθηκε σε καιρό πανδημίας.

Περίληψη
Λόγω των έκτακτων υγειονομιών εξελίξεων τους τελευταίους μήνες, παρατηρήσαμε αλλαγές σε πολλούς τομείς δραστηριοτήτων, εκ των οποίων ένας ήταν και η εκπαίδευση. Έτσι, μαθητές και διδάσκοντες κλήθηκαν να εργαστούν με τη βοήθεια της τεχνολογίας αξιοποιώντας την εξ αποστάσεως διδασκαλία και την τηλεκπαίδευση. Στο παρόν άρθρο, λοιπόν, γίνεται μια προσπάθεια να προσδιοριστούν κάποια χαρακτηριστικά αυτού του τρόπου διδασκαλίας και μάθησης, να διερευνηθεί ο νέος ρόλος που αποκτά ο δάσκαλος σε ένα τέτοιο πλαίσιο και να αναφερθούν οι αρχές οι οποίες θα πρέπει να διέπουν το υλικό της τηλεκπαίδευσης. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μια μικρής έρευνας που έγινε σε μαθητές και φοιτητές σχετικά με τις απόψεις τους για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε συνδυασμό με το θεωρητικό πλαίσιο που προαναφέρθηκε. Συνοψίζοντας λοιπόν, πολύ γενικά τα συμπεράσματα της έρευνάς μας, διαπιστώθηκε ότι οι απόψεις για την τηλεκπαίδευση εξαρτώνται σε κάποιο βαθμό από το επίπεδο της εκπαίδευσης που παρακολουθούν οι εκπαιδευόμενοι. Έτσι, παρατηρήθηκε γενικά πιο θετική στάση απέναντι στην τηλεκπαίδευση από τους φοιτητές, παρά από τους μαθητές της Μ. Εκπαίδευσης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 8Β (2022)
- Ενότητα
- Τμήμα Β