Νέες Τεχνολογίες και εκμάθηση Ξένων Γλωσσών: η περίπτωση των οπτικών, των ακουστικών και των κιναισθητικών τύπων μαθητών


Δημοσιευμένα: Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
Νέες Τεχνολογίες Ξένες Γλώσσες Ακουστικοί Οπτικοί Κιναισθητικοί τύποι μαθητών
Βασιλική Πανταζή
Ηλέκτρα Γεωργιάδη
Περίληψη
Στον 21ο αιώνα, η χρήση των Νέων Τεχνολογιών είναι ευρέως διαδεδομένη και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολικό χώρο. Οι Νέες Τεχνολογίες είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για όλους τους εκπαιδευτικούς και συγκεκριμένα για τον εκπαιδευτικό των ξένων γλωσσών που δεν αρκείται στο ένα και μοναδικό σχολικό εγχειρίδιο και που φυσικά παρακολουθεί τις εξελίξεις τόσο στον εκπαιδευτικό χώρο όσο και στην κοινωνία. Έχει αποδειχθεί ότι η χρήση των Νέων Τεχνολογιών από τους μαθητές μπορεί να αναδείξει τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους και να βοηθήσει αυτούς που χρειάζονται μια ιδιαίτερη στήριξη. Το Quizlet, το PhotoStory 3 και το Pixton, είναι τρία λογισμικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα της ξένης γλώσσας, τα οποία μπορούν να κινητοποιήσουν τους διαφορετικούς μαθησιακούς τύπους (οπτικούς, ακουστικούς και κιναισθητικοί) ώστε να συμμετέχουν περισσότερο στη μαθησιακή διαδικασία, ο καθένας αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Οι διαφορετικοί μαθησιακοί τύποι, χρησιμοποιώντας τα διαδικτυακά εργαλεία, μπορούν να ακούσουν, να διαβάσουν, να επέμβουν, να σχολιάσουν και να μετατραπεί έτσι το μάθημα της ξένης γλώσσας σε ένα γόνιμο, διαδραστικό και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β