Μελέτη εφαρμογής κοινότητας διερεύνησης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Δημοσιευμένα:
Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
κοινότητα διερεύνησης γνωστική παρουσία κοινωνική παρουσία διδακτική παρουσία
Περίληψη
Στο παρόν άρθρο περιγράφονται τα αποτελέσματα μιας μελέτης περίπτωσης σε μία ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Ο στόχος ήταν η διερεύνηση των τριών διαστάσεων του πλαισίου μιας Κοινότητας Διερεύνησης (Community of Inquiry framework): της γνωστικής παρουσίας, της κοινωνικής παρουσίας και της διδακτικής παρουσίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαίωσαν την αλληλεπίδραση μεταξύ των τριών αυτών στοιχείων και την επίδραση που ασκούν στη διαμόρφωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Ωστόσο, εξαιτίας της έλλειψης ενεργού συμμετοχής της πλειονότητας των μελών της ομάδας, δεν μπορούμε να τη χαρακτηρίσουμε Κοινότητα Διερεύνησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).