| More

Αναπαράσταση Χρηστών για την Υποστήριξη Συνεργατικής Μάθησης σε Τρισδιάστατα Εικονικά Περιβάλλοντα

Views: 262 Downloads: 156
Θεοδούλη Τερζίδου, Θρασύβουλος Τσιάτσος

Περίληψη


Το παρόν άρθρο παρουσιάζει τη σχεδίαση, την υλοποίηση και την αξιολόγηση εικονικών μεταφορών, χαρακτηριστικά εμφάνισης, χειρονομίες και σχεδιοκινήσεις, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εικονικούς εκπροσώπους στα Συνεργατικά Εικονικά Περιβάλλοντα. Σκοπός είναι o εμπλουτισμός της μη λεκτικής επικοινωνίας, η ενίσχυση και η βελτίωση των συνεργατικών αλληλεπιδράσεων των εκπαιδευομένων και η παροχή ενημέρωσης για το συνεργατικό e-learning σενάριο, εφαρμόζοντας τις εκπαιδευτικές τεχνικές Jigsaw και Fishbowl. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκε μια μελέτη περίπτωσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι φοιτητές κλήθηκαν να εκτελέσουν ένα συνεργατικό εκπαιδευτικό σενάριο στο εικονικό περιβάλλον του Second Life και να αξιολογήσουν τα νέα χαρακτηριστικά και μεταφορές. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν σημαντικά θέματα που αφορούν στην εμφάνιση των εικονικών εκπροσώπων, στην εικονική μη-λεκτική συμπεριφορά και στη συμπεριφορά των συμμετεχόντων, θέματα τα οποία φαίνεται να έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν αποτελεσματικά συνεργατικά σενάρια μάθησης στα Συνεργατικά Εικονικά Περιβάλλοντα, να ενεργοποιήσουν τους εκπαιδευόμενους και να προκαλέσουν το ενδιαφέρον τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται με εστίαση στην αναπαράσταση του εικονικού εκπροσώπου και στις αλληλεπιδράσεις μέσω της μη-λεκτικής επικοινωνίας.


Λέξεις κλειδιά


avatar; συνεργατική μάθηση; τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα

Πλήρες Κείμενο:

PDF PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.760

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.