Το animation ως εργαλείο καινοτομίας στις εκπαιδευτικές δράσεις του προγράμματος Jean Monnet: Μελέτη περίπτωσης υλοποίησης βιωματικού εργαστηρίου για την καταπολέμηση της μισαλλοδοξίας και του θρησκευτικού φανατισμού στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης


Δημοσιευμένα: Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
Animation Καινοτόμες δράσεις Ευρωπαϊκή ένωση Jean Monnet
Σπύρος Σιάκας
Χαράλαμπος Γκούσιος
Περίληψη
Σε αυτό το κείμενο , μέσα από την μελέτη περίπτωσης  ενός βιωματικού εργαστηρίου στο οποίο αξιοποιείται η τεχνική της κινούμενης εικόνας- animation  σε μια συμμετοχική μαθητική δράση δημιουργίας βίντεο κοινωνικού μηνύματος με στόχο την ανάδειξη εννοιών που συνδέονται με βασικές αρχές της Ευρωπαϊκής ένωσης όπως η καταπολέμηση της μισαλλοδοξίας και του θρησκευτικού φανατισμού, προτείνουμε ένα τρόπο ένταξης του animation σε καινοτόμες σχολικές εκπαιδευτικές δράσεις .
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β