Προοπτικές Εξέλιξης και Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ελληνική Μουσική και Χορό
Δημοσιευμένα:
Jun 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
χορός εξ αποστάσεως εκπαίδευση στάσεις
Περίληψη
Σκοπός της εργασίας ήταν να διαπιστωθεί αν η στάση των φοιτητών ως προς την συμμετοχή τους σε εξ αποστάσεως μεταπτυχιακές σπουδές για την ελληνική μουσική και το χορό και η αξιολόγησή τους για τους συμβούλους-καθηγητές, το διδακτικό υλικό και την θεματική ενότητα (Θ.Ε.), επηρεάζονται από την εκτίμηση τους σχετικά με τις προοπτικές εξέλιξης που προσφέρει η ΘΕ. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 95 φοιτητές/τριες της Θ.Ε. ΕΛΠ40 του ΕΑΠ. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ελληνική έκδοση (Theodorakis, 1994) μέρους του «Ερωτηματολόγιου της Σχεδιασμένης Συμπεριφοράς» των Ajzen και Madden (1986) και συγκεκριμένα ο παράγοντας «στάσεις». Ακόμη στο ερωτηματολόγιο υπήρχαν τρεις παράγοντες που εξέτασαν αντίστοιχα το “διδακτικό υλικό”, την “Θ.Ε.” και τον “σύμβουλο-καθηγητή”. Τα αποτελέσματα έδειξαν υψηλούς δείκτες εσωτερικής συνοχής (Cronbach’s a) για όλους τους παράγοντες. Από τα αποτελέσματα προκύπτει οριακή διαφορά για τον παράγοντα «στάσεις» και διαφορές για τους υπόλοιπους παράγοντες. Πιο συγκεκριμένα, οι φοιτητές που εκτιμούν ότι η “Θ.Ε.” τους παρέχει τις κατάλληλες προοπτικές εξέλιξης παρουσίασαν υψηλότερους δείκτες σε όλους τους παράγοντες από τους φοιτητές που δεν έχουν την ίδια εκτίμηση. Συμπερασματικά, φαίνεται ότι οι προοπτικές εξέλιξης αποτελούν παράγοντα διαφοροποίησης τόσο της «στάσης» των φοιτητών όσο και της αξιολόγησης του «διδακτικού υλικού», του «συμβούλου-καθηγητή» και της «Θ.Ε.» συνολικά.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).