| More

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο ΤΕΙ Κρήτης. Μελέτη περίπτωσης της ικανοποίησης των φοιτητών/τριών από την υπηρεσία

Views: 812 Downloads: 227
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σπύρος Παναγιωτάκης, Ειρήνη Σηφάκη, Κώστας Βασιλάκης

Περίληψη


Κατά τη διάρκεια των τελευταίων έξι ετών οι εκπαιδευτικές διεργασίες στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης (ΤΕΙΚ) υποστηρίζονται από ένα τυπικό σύστημα LMS (Learning Management System) με το όνομα «Open eClass» (http://eclass.teicrete.gr), μέσω του οποίου οι παραδοσιακές διαλέξεις ενισχύονται με εργαλεία και δυνατότητες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ). Η παρούσα εργασία καταγράφει και αναλύει, τις απόψεις των φοιτητών/τριών του ΤΕΙΚ σχετικά με την εμπειρία τους από την υιοθέτηση του «Open eClass» στην εκπαίδευσή τους, ως επικουρικό εργαλείο των τυπικών διαλέξεων αλλά και για τη δημιουργία εικονικών τάξεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας συγκρίνονται με τα συμπεράσματα αντίστοιχων παλαιότερων ερευνών στο ΤΕΙΚ, για να διαφανεί η εξέλιξη που καταγράφηκε τα χρόνια που μεσολάβησαν από την εισαγωγή του «Open eClass» μέχρι σήμερα. Ως εργαλείο για την αποτίμηση της αποδοχής της πλατφόρμας στο ΤΕΙΚ χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από τους/τις φοιτητές/τριες ανώνυμα μέσω διαδικτύου και με το οποίο διερευνήθηκαν ποικίλα λειτουργικά και εκπαιδευτικά ζητήματα που άπτονται της χρήσης του παραπάνω συστήματος. Τα αποτελέσματα της έρευνας, πέρα από την αξία τους για την καταγραφή, αξιολόγηση και μελλοντική βελτίωση της υπηρεσίας της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης στο ΤΕΙΚ, είναι εξίσου σημαντικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων γενικότερου ενδιαφέροντος για την εξΑΕ

Πλήρες Κείμενο:

PDF PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.742

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.