Διαμεσολαβημένη διαπροσωπική επικοινωνία σπουδαστών και Καθηγητών-Συμβούλων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περίληψη
Αντικείμενο της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες ανάπτυξης, το πλαίσιο καθώς η επίδραση της διαπροσωπικής διαμεσολαβημένης επικοινωνίας σπουδαστών Καθηγητών-Συμβούλων (ΚΣ) στη μάθηση των σπουδαστών, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το 2006-2007 σε σπουδαστές των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων «Σπουδές στην Εκπαίδευση» και «Εκπαίδευση Ενηλίκων». Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με ημιδομημένες ατομικές συνεντεύξεις και για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι σπουδαστές υποκινούμενοι κυρίως από τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες, αξιοποιούν τη δυνατότητα επικοινωνίας που τους παρέχεται με τους ΚΣ. Η διατήρηση και η συχνότητα της επικοινωνίας εξαρτάται από τον ΚΣ. Επίσης ισχυρίζονται ότι η επικοινωνία μπορεί να συμβάλλει στην προαγωγή της μάθησης, όταν ο ΚΣ ανταποκρίνεται στις εξατομικευμένες ανάγκες τους, αλλά αυτό εξαρτάται από τον τρόπο κυρίως με τον οποίο ο ΚΣ διαχειρίζεται την επικοινωνία με τους σπουδαστές του.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα