| More

Γεφυρώνοντας την «απόσταση» μεταξύ Πανεπιστημίων και Τοπικών Κοινοτήτων: Προς μια αποτελεσματική συνεργασία για Εναλλακτικές Μορφές Μάθησης

Views: 355 Downloads: 262
Κατερίνα Παζιώνη-Καλλή

Περίληψη


Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η αλληλεπίδραση μεταξύ Πανεπιστημιακής Κοινότητας και Τοπικών Κοινωνιών ως δυναμική σχέση και ως πρόταση για μια εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης και μάθησης. Ενώ προηγούμενες μελέτες έχουν επικεντρωθεί στον οικονομικό ρόλο των πανεπιστημίων στην κοινωνία, διαπιστώνεται ανεπαρκής προσοχή ως προς την πολιτιστική και μαθησιακή συμβολή τους στις τοπικές κοινωνίες. Με βάση μια επιτόπια έρευνα μελέτης περίπτωσης, επισημαίνεται ο πολιτιστικός και μαθησιακός ρόλος που αναλαμβάνει ένα συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο στην τοπική κοινότητα. Η αναμόρφωση των μαθησιακών σχέσεων (άτυπων και μη) μεταξύ πανεπιστημίων και τοπικών κοινοτήτων μπορεί να αναζωογονήσει και τις δυο κοινότητες και να δημιουργήσει νέες προοπτικές για μάθηση σε τοπικό επίπεδο. Και αυτό, με τη σειρά του θα μπορούσε να αναδείξει νέες δυνατότητες και προτάσεις προς μια εναλλακτική και εξελισσόμενη ιδέα του Πανεπιστημίου. 


Λέξεις κλειδιά


μη-τυπικές μορφές μάθησης; πολιτισμικό κεφάλαιο; ανάπτυξη τοπικών κοινωνιών.

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.689

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.