Μια τάξη για όλους
Δημοσιευμένα:
Jun 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
συμπερίληψη–συμπεριληπτική εκπαίδευση συνεκπαίδευση διαφοροποιημένη διδασκαλία
Περίληψη
Στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού συστήματος που ενδιαφέρεται να λειτουργήσει προκειμένου με σεβασμό να καλύψει τις μαθησιακές ανάγκες κάθε εκπαιδευόμενου η συμπεριληπτική εκπαίδευση προτάσσοντας την διαφοροποιημένη διδασκαλία ως ανάγκη αλλά και δυναμικό εργαλείο διακηρύσσει πως κανείς σε μια τάξη δεν «περισσεύει». Το άρθρο διερευνά πώς μπορεί να διαμορφωθεί η διδασκαλία ενός γλωσσικού μαθήματος με στόχο την συμπερίληψη ατόμων με ιδιαιτερότητες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συνδιδασκαλία εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).