Μια τάξη για όλους


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
συμπερίληψη–συμπεριληπτική εκπαίδευση συνεκπαίδευση διαφοροποιημένη διδασκαλία
Μαριάννα Σούρτζη
Βασιλική Ιωακειμίδου
Νίκος Βλάχος
Χριστίνα Κουτσοσπύρου
Βασίλης Χατζημιχαϊλίδης
Περίληψη
Στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού συστήματος που ενδιαφέρεται να λειτουργήσει προκειμένου με σεβασμό να καλύψει τις μαθησιακές ανάγκες κάθε εκπαιδευόμενου η συμπεριληπτική εκπαίδευση προτάσσοντας την διαφοροποιημένη διδασκαλία ως ανάγκη αλλά και δυναμικό εργαλείο διακηρύσσει πως κανείς σε μια τάξη δεν «περισσεύει». Το άρθρο διερευνά πώς μπορεί να διαμορφωθεί η διδασκαλία ενός γλωσσικού μαθήματος με στόχο την συμπερίληψη ατόμων με ιδιαιτερότητες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συνδιδασκαλία εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β