Η μέθοδος της χρήσης έργων τέχνης στην εκπαίδευση ενηλίκων: Μια μελέτη περίπτωσης για τη διδασκαλία της επίδρασης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στην προστασία του περιβάλλοντος
Δημοσιευμένα:
Jun 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαίδευση ενηλίκων προστασία του περιβάλλοντος μέθοδος της τέχνης καταιγισμός ιδεών
Περίληψη
Η παρούσα εργασία αφορά στην παρουσίαση μίας καλής πρακτικής μέσα από ένα σχέδιο μαθήματος για τη διδασκαλία του θέματος «Προστασία του περιβάλοντος» αξιοποιώντας τη μέθοδο της Τέχνης. Το διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων στοχεύοντας στην κατανόηση των αλληλεπιδράσεων ανθρώπου – περιβάλλοντος, στην κριτική προσέγγιση του θέματος, στην ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης και σχέσεων συνεργασίας καθώς και στην αξιοποίηση του Η/Υ και του διαδικτύου. Περιλαμβάνει 3 ενότητες των 10 διδακτικών ωρών η κάθε μία και η μέθοδος της Τέχνης εφαρμόζεται στην δεύτερη ενότητα περιλαμβάνοντας έξι στάδια. Για τη διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών χρησιμοποιούνται οι τεχνικές της συνέντευξης, του ερωτηματολογίου και της ανάλυσης περιεχομένου.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).