Μεθοδολογία αξιοποίησης εφαρμογών λογισμικού σε παιδιά με προβλήματα γλωσσικής ανάπτυξης
Δημοσιευμένα:
Jun 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαιδευτικό λογισμικό μαθησιακές δυσκολίες
Περίληψη
Κάθε παιδί με προβλήματα γλωσσικής ανάπτυξης ή μαθησιακές δυσκολίες θα πρέπει να αντιμετωπίζεται εξατομικευμένα ώστε να καλύπτονται οι ιδιαίτερες ανάγκες του.
Η εισήγηση αυτή παρουσιάζει τον σχεδιασμό που ακολουθήθηκε προκειμένου εκπαιδευτικά λογισμικά εστιασμένα στο χώρο της ειδικής αγωγής να δημιουργούν ένα πολύ-αισθητηριακό περιβάλλον για το παιδί, τον τρόπο αξιοποίησης αυτών των εφαρμογών στο εκπαιδευτικό περιβάλλον και τέλος, τα εργαλεία που προσφέρουν στον εκπαιδευτικό, προκειμένου να εξατομικεύσει την εκπαίδευση και να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε παιδιού.
Η εισήγηση αυτή παρουσιάζει τον σχεδιασμό που ακολουθήθηκε προκειμένου εκπαιδευτικά λογισμικά εστιασμένα στο χώρο της ειδικής αγωγής να δημιουργούν ένα πολύ-αισθητηριακό περιβάλλον για το παιδί, τον τρόπο αξιοποίησης αυτών των εφαρμογών στο εκπαιδευτικό περιβάλλον και τέλος, τα εργαλεία που προσφέρουν στον εκπαιδευτικό, προκειμένου να εξατομικεύσει την εκπαίδευση και να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε παιδιού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).