Η Ανοικτή και Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε διεθνές επίπεδο. Παράγοντες που επηρεάζουν την εκπλήρωση του ιδεώδους της Ανοικτής εκπαίδευσης
Δημοσιευμένα:
Jun 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Ανοικτότητα εξ αποστάσεως εκπαίδευση Ανοικτή εκπαίδευση
Περίληψη
Στην παρούσα μελέτη διερευνάται η ΑεξΑΕ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε διεθνές επίπεδο και οι παράγοντες που επηρεάζουν την εκπλήρωση του ιδεώδους της ανοικτής εκπαίδευσης. Τα κριτήρια της ανοικτότητας, όπως έχουν τεθεί από τους θεωρητικούς της ανοικτής εκπαίδευσης, αποτέλεσαν το θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας και στη συνέχεια το αντικείμενο της έρευνας μας, προκειμένου να διαπιστώσουμε εάν αυτά υιοθετούνται από τα σχολικά ιδρύματα. Η διατριβή συνιστά μια διερευνητική περιγραφική ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα ο σκοπός της είναι η σύγκριση του τρόπου λειτουργίας των σχολικών μονάδων σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις της ανοικτότητας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).