Το Εγχείρημα της Επιμόρφωσης των Kαθηγητών-Συμβούλων του ΕΑΠ: Αναπτύσσοντας Καλές Πρακτικές και Δημιουργώντας Συνθήκες Συν-αντίληψης στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ενηλίκων
Δημοσιευμένα:
Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Καθηγητής-σύμβουλος επιμόρφωση σχεδιασμός συνεργατικά περιβάλλοντα
Περίληψη
Το άρθρο καταγράφει το εγχείρημα της επιμόρφωσης των καθηγητών-συμβούλων του ΕΑΠ, με επίκεντρο την περιγραφή και την ερμηνεία της φυσιογνωμίας, των ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών και της πραγματικότητας του ελληνικού ακαδημαϊκού υπόβαθρου στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η μελέτη περίπτωσης διερευνά το ρόλο του Καθηγητή-Συμβούλου στο ΕΑΠ, τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τις προσδοκίες του από μια επιμορφωτική διαδικασία. Καταγράφει επίσης τις καλές πρακτικές που έχουν αναπτύξει και εφαρμόζουν οι Καθηγητές-Σύμβουλοι μέσα από την πολυετή εμπειρία τους στην εξΑΕ και την εκπαίδευση ενηλίκων και αφορούν τη διεξαγωγή των Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων, την αξιολόγηση των Γραπτών Εργασιών, την αντιμετώπιση κρίσεων. Ολοκληρώνοντας η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τις προτάσεις των Kαθηγητών-Συμβούλων στο ΕΑΠ για αλληλεπίδραση, συνεργασία, εμπλουτισμό ιδεών και υποστήριξη της ενσωμάτωσης του νέου ακαδημαϊκού προσωπικού με στόχο τη δημιουργία συνθηκών συν-αντίληψης και ανάπτυξη κοινών πρακτικών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).