Το Εγχείρημα της Επιμόρφωσης των Kαθηγητών-Συμβούλων του ΕΑΠ: Αναπτύσσοντας Καλές Πρακτικές και Δημιουργώντας Συνθήκες Συν-αντίληψης στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ενηλίκων


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Καθηγητής-σύμβουλος επιμόρφωση σχεδιασμός συνεργατικά περιβάλλοντα
Σοφία Παπαδημητρίου
Αντώνης Λιοναράκης
Αλέξης Κόκκος
Περίληψη
Το άρθρο καταγράφει το εγχείρημα της επιμόρφωσης των καθηγητών-συμβούλων του ΕΑΠ, με επίκεντρο την περιγραφή και την ερμηνεία της φυσιογνωμίας, των ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών και της πραγματικότητας του ελληνικού ακαδημαϊκού υπόβαθρου στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η μελέτη περίπτωσης διερευνά το ρόλο του Καθηγητή-Συμβούλου στο ΕΑΠ, τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τις προσδοκίες του από μια επιμορφωτική διαδικασία. Καταγράφει επίσης τις καλές πρακτικές που έχουν αναπτύξει και εφαρμόζουν οι Καθηγητές-Σύμβουλοι μέσα από την πολυετή εμπειρία τους στην εξΑΕ και την εκπαίδευση ενηλίκων και αφορούν τη διεξαγωγή των Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων, την αξιολόγηση των Γραπτών Εργασιών, την αντιμετώπιση κρίσεων. Ολοκληρώνοντας η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τις προτάσεις των Kαθηγητών-Συμβούλων στο ΕΑΠ για αλληλεπίδραση, συνεργασία, εμπλουτισμό ιδεών και υποστήριξη της ενσωμάτωσης του νέου ακαδημαϊκού προσωπικού με στόχο τη δημιουργία συνθηκών συν-αντίληψης και ανάπτυξη κοινών πρακτικών.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα