Ηλεκτρονική Συμμετοχή και Αξιολόγηση Περιεχομένου Γνώσης με επεκτάσεις στον Σημασιολογικό Ιστό
Περίληψη
Η Ανοικτή Γνώση αποτελεί ένα από τα βασικά αιτήματα της σύγχρονης ψηφιακής ζωής. Ειδικά στα περιβάλλοντα μάθησης από απόσταση όπου η πρόσβαση στη γνώση συχνά δέχεται πλείστους περιορισμούς, η Ανοικτή Εκπαιδευτική Γνώση είναι επιτακτικής ανάγκης όχι μόνο ως προσφορά γνώσης αλλά και με την απαίτηση ενεργοποίησης μίας μεθόδου εγκυρότητας ώστε να αρθούν αγκυλώσεις αξιοπιστίας.
Στην εργασία μας αναπτύσσουμε ένα μοντέλο δημοσίευσης περιεχομένου γνώσης το οποίο περιεχόμενο παράγεται από την ίδια την κοινότητα που απαιτεί ακριβή και έγκυρη πληροφορία σε καθορισμένα πλαίσια.
Οι δυνατότητες που μας παρέχουν τα εργαλεία του web 2.0 μαζί με τις δυναμικές του σημασιολογικού ιστού (π.χ. οντολογίες) μπορούν να αναδείξουν την παραγόμενη γνώση ως σημαντικό στοιχείο του e-learning διευκολύνοντας κατά πολύ την δια βίου μάθηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα