Μάθηση από απόσταση με σύγχρονα μέσα και δια βίου μάθηση, προτιμήσεις εκπαιδευτικών


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών Μάθηση Από Απόσταση Δια Βίου Μάθηση Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης
Αθανάσιος Σύψας
Άσπα Λέκκα
Τζένη Παγγέ
Περίληψη
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Υπολογιστών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία έχει τονιστεί/αναδειχθεί από πολλές έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέσω αυτών παρουσιάζονται οι ευκαιρίες που προσφέρουν για την υποστήριξη της μάθησης με έναν ευέλικτο τρόπο. Παράλληλα επηρεάζουν τις διαδικασίες παροχής Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ). Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η παρουσίαση των απόψεων εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης, όσον αφορά τη μάθηση από απόσταση με χρήση Νέων Τεχνολογιών ως τμήμα της ΔΒΜ. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι παρά την εξοικείωση τους με τις ΤΠΕ, προτιμούν τη Πρόσωπο με Πρόσωπο Δια Βίου Μάθηση έναντι της χρήσης μόνο με ΤΠΕ.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β