Μελέτη περίπτωσης για τη χρήση του L.M.S. Open E-Class για την υλοποίηση ηλεκτρονικών μαθημάτων από τμήματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών


Δημοσιευμένα: Jun 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
E-learning «η-Τάξη» Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Learning Management Systems E-Class αξιολόγηση ηλεκτρονικών μαθημάτων
Αλιβίζος ΣΟΦΟΣ
Βασίλειος ΠΑΡΑΣΧΟΥ
Περίληψη

Η εργασία αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης για τη χρήση του learningmanagementsystemE-classαπό τμήματα του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για την υλοποίηση ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης του φορέα «η-Τάξη». Για τους σκοπούς της μελέτης εξετάστηκαν 367 ηλεκτρονικά μαθήματα από 15 πανεπιστημιακά τμήματα με σκοπό να διερευνηθεί ο τρόπος υλοποίησης των μαθημάτων αυτών αλλά και του συστήματος διαχείρισης μάθησης από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα αποτελέσματα της μελέτης καταδεικνύουν την περιορισμένη χρήση των δυνατοτήτων του E-Class για το σύνολο των υπό διερεύνηση ηλεκτρονικών μαθημάτων, σύμφωνα με το μοντέλο εμπλουτισμού (Siller, 2007),  με συνέπεια τα τμήματα να επιτυγχάνουν χαμηλή βαθμολογία στη φόρμα αξιολόγησης που χρησιμοποιήθηκε για την καταγραφή και συγκέντρωση των στοιχείων.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β