Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας στη σχολική Εκπαίδευση της Ελλάδας και της Βρετανίας μια συγκριτική θεώρηση
Περίληψη
Η εργασία αυτή επιδιώκει να προσεγγίσει συγκριτικά την εισαγωγή και τη χρήση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια κυρίως εκπαίδευση της Ελλάδας και της Βρετανίας, με απώτερο σκοπό, αφού εντοπίσει ομοιότητες και διαφορές, δυνατά και αδύνατα σημεία, να προβεί τελικά σε ορισμένες προτάσεις για τη βελτίωση του τρόπου αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στην ελληνική δημοτική εκπαίδευση προς όφελος της μαθησιακής διαδικασίας και των μαθητών ειδικότερα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).