Υλοποίηση σχεδίων εργασίας με χρήση τoυ διαδικτύου: Η συμβολή τους στα κίνητρα για μάθηση της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας
Περίληψη
Ενώ σε θεωρητικό επίπεδο υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία σχετικά με τη χρήση των σχεδίων εργασίας με τη χρήση του διαδικτύου στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας, λίγες είναι οι εμπειρικές έρευνες που εστιάζονται σε πρακτικό επίπεδο. Ο σκοπός της εργασίας είναι να γεφυρώσει αυτό το ερευνητικό κενό, εξετάζοντας σε θεωρητικό και κυρίως σε πρακτικό επίπεδο τη συμβολή των σχεδίων εργασίας με χρήση του διαδικτύου σε σχέση με: α) με τα κίνητρα μάθησης μαθητών με χαμηλές επιδόσεις, και β) την επίδοσή τους στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας. Υποστηρίζουμε ότι η εκπαιδευτική θεωρία και πράξη πρέπει να συμβαδίζουν, και ότι οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να κάνουν χρήση σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας. Μια τέτοια προσέγγιση έχει θετικά αποτελέσματα στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, στην αποτελεσματική αξιοποίηση σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και εκπαιδευτικών εργαλείων, στα κίνητρα των μαθητών, και συνεπώς στην επίδοσή τους στο μάθημα της ξένης γλώσσας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).