Ανιχνεύοντας την πορεία του E-learning στα «Χρονικά της Εκπαίδευσης» και εφαρμόζοντας το σε μια πρόταση για την επιμόρφωση στη Μουσειακή Εκπαίδευση


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Μαρία ΓΚΙΡΤΖΗ
Περίληψη

Το e-learning εισβάλει δυναμικά στη ζωή μας κατακλύζοντας όλο και περισσότερο εκπαιδευτικές και επιμορφωτικές δράσεις. Στην παρούσα εισήγηση δίνεται καταρχήν συνοπτικά το ιστορικό της εμφάνισης του e-learning και οι προϋποθέσεις για την δημιουργία τέτοιων περιβαλλόντων μάθησης. Στη συνέχεια αναλύονται οι σημαντικότερες μορφές e-learning (ασύγχρονη και σύγχρονη τηλεκπαίδευση) και το σε ποιους τομείς χρησιμοποιούνται οι εφαρμογές τους σήμερα (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια εκπαίδευση και επιμόρφωση-κατάρτιση). Τέλος κατατίθεται μια πρόταση επιμόρφωσης στη Μουσειακή Εκπαίδευση με το μοντέλο της υβριδικής μάθησης (blended learning), για την οποία κατασκευάστηκε πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα