| More

Τηλε-συμβουλευτική: τα LMSs σε έναν νέο ρόλο

Views: 423 Downloads: 215
Άντζυ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ, Τάνια ΚΕΡΚΙΡΗ

Περίληψη


Αναδεικνύονται δυνατότητες των συστημάτων διαχείρισης μάθησης (LMSs) για αξιοποίησή τους προς παροχή σειράς πρόσθετων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που υπερβαίνουν τα στενά όρια των παραδοσιακών ακαδημαϊκών συναλλαγών. Με βάση αποτελέσματα σχετικής προηγηθείσας έρευνας, παρουσιάζεται το μοντέλο μέσω του οποίου οι υπηρεσίες αυτές μπορούν να προσφερθούν από έμπειρους τηλε-μέντορες και τηλε-συμβούλους στον φοιτητικό πληθυσμό για ζητήματα μεγάλου ενδιαφέροντός του σχετικά με την ακαδημαϊκή του πορεία και περαιτέρω καριέρα από τους πρώτους, αλλά και την ψυχική υγεία και τη δυναμική του υποστήριξη από τους δεύτερους. Ύστερα από μια σύντομη αντιπαραβολή των πλεονεκτημάτων της f2f έναντι της υβδικής μάθησης και μετά από επιλεκτική κριτική εκτίμηση των μονομερειών έμφασης στον συμπεριφορισμό που έχουν παρατηρηθεί στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, το σκεπτικό αναπτύσσεται στην προοπτική μιας νέας συνολικής ψυχοπαιδαγωγικής προσέγγισης που ευνοείται από τις λειτουργίες των LMSs. Θεμελιώνεται έτσι στο σύνθετο θεωρητικό υπόβαθρο: i) κονστρουκτιβισμού, ii) θεωρίας δραστηριοτήτων και iii) αρχών ψυχικής ευρωστίας. Οι δυνατότητες που προκύπτουν αντιστοιχίζονται με τα εργαλεία των LMSs προς επέκταση του βεληνεκούς τους στη δυνητική ενίσχυση της σύνδεσης των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με το φοιτητικό πληθυσμό στην κατεύθυνση της συνολικής του ανάπτυξης και προόδου.

 


Πλήρες Κείμενο:

Χωρίς τίτλο


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.435

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.