| More

Τεχνολογικές Υποδομές για το e-learning

Views: 379 Downloads: 240
Χρήστος ΚΑΡΑΚΥΡΙΟΣ, Ιωάννης ΠΑΛΙΟΚΑΣ, Σαράντος ΨΥΧΑΡΗΣ, Γεράσιμος ΚΕΚΚΕΡΗΣ, Αναστασία ΡΕΠΠΑ-ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ

Περίληψη


Στην τεχνολογική εποχή που διανύουμε, η μετάδοση πληροφοριών δεν είναι πια δυνατόν να περιοριστεί από εμπόδια όπως η απόσταση ή ο χρόνος. Στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών οργανισμών να εκμεταλλευθούν τα τεχνολογικά μέσα για να επιτευχθεί η αποστολή τους, δημιουργήθηκε μια νέα αλλά και δυναμική τεχνολογία, η τεχνολογία του e-learning. Στόχος της είναι η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Εκπαίδευσης (ΤΠΕ) αρχικά και του διαδικτύου σε μεταγενέστερη βάση για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης με τη χρήση των δυνατοτήτων της ψηφιακής τεχνολογίας, αλλά και την επέκταση της προσβασιμότητας, χρονικά και χωροταξικά, σε μεγαλύτερο αριθμό πιθανών υποψηφίων εκπαιδευομένων. Η μετάβαση ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος από την παραδοσιακή εκπαιδευτική διαδικασία στην αντίστοιχη διαδικασία με τη χρήσης της τεχνολογίας του e-learning εκτός από προσεκτικό σχεδιασμό απαιτεί προσωπικό, υλικό αλλά και εκπόνηση διαδικασιών.

Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούμε εκτενέστερα στους παράγοντες που επιδρούν πάνω στους τρεις προαναφερθέντες τομείς (προσωπικό, υλικό, διαδικασίες) ευελπιστώντας πως θα αποτελέσει ένα χρήσιμο βοήθημα σε κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα που θέλει να κάνει το επιπλέον βήμα και να χρησιμοποιήσει το e-learning με σαφείς, ποιοτικούς εκπαιδευτικούς στόχους.

 


Πλήρες Κείμενο:

Χωρίς τίτλο


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.432

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.