Τα διασχολικά project στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Περίληψη
Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων λόγω της πανδημίας (Covid-19) δημιούργησε νέα εκπαιδευτικά δεδομένα, πρωτόγνωρα για την ελληνική κοινωνία και δυσκολίες οι οποίες έπρεπε να αντιμετωπιστούν με σκοπό την ομαλή συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Η παρούσα βιβλιογραφική μελέτη περιγράφει και αναλύει τα διασχολικά project, τον τρόπο οργάνωσής τους, τη σχέση τους με το διαδίκτυο, τα οφέλη και τους περιορισμούς τους. Στόχος της είναι να αναδείξει μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση πως τα οφέλη για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, που προκύπτουν από την οργάνωση και την υλοποίηση διασχολικών project με τη χρήση του διαδικτύου και γενικότερα των Νέων Τεχνολογιών είναι σαφώς περισσότερα από τις δυσκολίες και για αυτό αξίζει οι εκπαιδευτικοί να συνεχίσουν τη συνεργασία με άλλα σχολεία (όπως για παράδειγμα στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων ή στο πλαίσιο ερευνητικών εργασιών) με τον ίδιο ρυθμό που συνεργάζονταν και στην προ πανδημίας εποχή, προσπαθώντας να προσαρμόσουν τα διασχολικά project στα νέα δεδομένα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (όπως συνέβη το σχολικό έτος 2020-2021).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 9B (2022)
- Ενότητα
- Τμήμα Β