«Η Εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην προσχολική ηλικία και οι κοινωνικοί παράγοντες που την επηρεάζουν».


Δημοσιευμένα: Ιαν 22, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
εξ αποστάσεως εκπαίδευση διαδικτυακή μάθηση προσχολική ηλικία ετοιμότητα
ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΣΟΥΡΕΛΗ
Τζένη Παγγέ
Περίληψη

Περίληψη

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένας σύγχρονος τρόπος διδασκαλίας και μάθησης που προκάλεσε τεράστια αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Οι έκτακτες συνθήκες της πανδημίας δημιούργησαν την άμεση ανάγκη εφαρμογής της σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, από την προσχολική ηλικία έως την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η προσχολική ηλικία είναι μια ευαίσθητη ηλικία και αποτελεί σημαντικό στάδιο για την εξέλιξη του ατόμου αργότερα. Η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, επομένως, απαιτεί ιδιαίτερους χειρισμούς από τους εκπαιδευτικούς σε σχέση με τις υπόλοιπες βαθμίδες, έτσι ώστε η διαδικασία μάθησης να είναι αποτελεσματική. Η παρούσα μελέτη επιδιώκει μέσα από ποσοτική έρευνα να μελετήσει την κατανομή της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε σχέση με τα κοινωνικά χαρακτηριστικά ηλικία, περιοχή εργασίας, σχολική μονάδα απασχόλησης δίνοντας πάντα βαρύτητα στην εμπειρία σε ΕξΑΕ. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι τεχνολογικές, διαδικτυακές και ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας παίζουν σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση από απόσταση, η ηλικία και η εκπαιδευτική εμπειρία επηρεάζουν θετικά την αποτελεσματικότητα στη χρήση των νέων τεχνολογιών ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύεται και η επιτακτική ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών προκειμένου η μαθησιακή διαδικασία να είναι επιτυχής.

 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα