Προγράμματα Erasmus+ Βασικής Δράσης 1 του Γυμνασίου Κολυμβαρίου για μαθησιακή κινητικότητα εκπαιδευτικών: διάδοση στόχων και αποτελεσμάτων Erasmus+ Key Action 1 learning mobilities of Kolymvari Junior High School teachers: dissemination of aims and results


Δημοσιευμένα: Ιαν 22, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Erasmus Βασική Δράση 1 επιμόρφωση εκπαιδευτικών / Erasmus Key Action 1 teacher training
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Περίληψη

Περίληψη

Το Γυμνάσιο Κολυμβαρίου υλοποιεί σχέδια τα οποία αφορούν κινητικότητες εκπαιδευτικών σε χώρες της Ευρώπης για επιμόρφωση στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων-Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+. Η εισήγηση στοχεύει στην αποδοτική διάχυση και την ευρεία εξάπλωση των αποτελεσμάτων τριών χρηματοδοτούμενων σχεδίων με τίτλους Effective School Improvement through Environmental, Cultural and Foreign Language Education (2016-2017), Χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση & Ευρωπαϊκές συμπράξεις (2017-2018) και Support in an Alternative School Environment for Quality Education (2019-2022). Παρουσιάζονται το περιεχόμενο και τα μαθησιακά αποτελέσματα δώδεκα κινητικοτήτων σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και η θετική επίδρασή τους στο σύνολο της σχολικής κοινότητας. Απώτερος σκοπός είναι η αποκόμιση οφέλους, κατά το μέγιστο δυνατό, από την ευρύτερη κοινότητα μέσα από τη χρήση και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των τριών σχεδίων.  

Λέξεις κλειδιά: Erasmus+, Βασική Δράση 1, επιμόρφωση εκπαιδευτικών

 

Abstract

Kolymvari High School implements projects which are related to teacher mobilities for training in European countries under Key Action 1: Learning Mobility of Individuals-Mobility for School Education Staff of the Erasmus + European Programme. This paper aims at the efficient dissemination and wide spreading of the results of three funded projects entitled Effective School Improvement through Environmental, Cultural and Foreign Language Education (2016-2017), Use of ICT in teaching and learning & European partnerships (2017-2018) and Support in an Alternative School Environment for Quality Education (2019-2022). The content and learning outcomes of twelve mobilities in different European countries are presented, as well as their positive impact on the whole school community. The ultimate goal is that the wider community can benefit from the use and exploitation of the results of the three projects as much as possible.

 

Key words: Erasmus+, Key Action 1, teacher training

 

 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β
Αναφορές
Βιβλιογραφικές Αναφορές
Ελληνικές
Δημητριάδης, Δ. (2008). Γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής «Απασχόληση, κοινωνικές υποθέσεις, δικαιώματα του πολίτη» με θέμα: «Βελτίωση της ποιότητας της κατάρτισης των εκπαιδευτικών». Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 17.06.2008, C 151/41-151/45. Ανακτήθηκε από: https://eur lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2008:151:0041:0045:EL:PDF
Οδηγός προγράμματος Erasmus+ (2019). Ανακτήθηκε από: https://www.iky.gr/el/erasmusplus-vivliothiki/item/3207-odigos-programmatos-erasmus-2019
Οδηγός Υλοποίησης Σχεδίων Erasmus+ KA1 για τη Σχολική Εκπαίδευση (2020). Ανακτήθηκε από: https://www.iky.gr/el/iky-items/item/3707
Ομάδα Επικοινωνίας ΙΚΥ / Erasmus+ (2016). Οδηγός Διάδοσης και Αξιοποίησης των Αποτελεσμάτων των Σχεδίων Erasmus+. Αθήνα.
Παπαδάκη, Μ. (2017). Το Γυμνάσιο Κολυμβαρίου υποδέχεται το ICS “Ignazio Buttitta”: Η συνεργασία eTwinning και η επίσκεψη. Χανιώτικα Νέα, 19 Μαΐου 2017, σ. 32. Και σε: https://www.haniotika-nea.gr/i-sinergasia-etwinning-ke-i-episkepsi/
Πλαίσιο εφαρμογής του Προγράμματος ERASMUS+, Διαδικασία Συμμετοχής και Μετακινήσεων (2020). ΦΕΚ 625/27.02.2020, τ. Β’, Αρ. Υ.Α. 25735/Η1. Ανακτήθηκε από: https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%A6%CE%95%CE%9A_625%CE%92-27.02.2020.pdf
Ξένες
Commission of the European Communities (1993). Project Cycle Management: Integrated Approach and Logical Framework. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities. Retrieved from: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/58c406ab-f247-47df-8d77-a7b003e00faf/language-en/format-PDF/source-search
European Commission (2005). Aid delivery methods: Project Cycle Management Guidelines. Brussels: European Communities. Retrieved from: https://ec.europa.eu/international-partnerships/system/files/methodology-aid-delivery-methods-project-cycle-management-200403_en.pdf
Lam, Q. K. H. & Ferencz, I. (2021). Erasmus+ staff mobility comparative data analysis: An exploratory study of the participants’ motivation, perceived impact, recognition and satisfaction. Academic
Message in a bottle (2016-2017). Erasmus+ eTwinning project. Details available at: https://live.etwinning.net/projects/project/131309
Mission Possible Health (2017-2019). Erasmus+ Key Action 2 project. Details available at: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/2017-1-PL01-KA219-038542
Roussakis, Y., Avramidis, E., Batsila, M., Tsichouridis, C. & Zografou, E. (2020). Impact Study of the Erasmus+ Programme / KA1 Mobility Projects for School Education Staff 2014-2017. State Scholarships Foundation (EL01 National Agency Erasmus+). Retrieved from: https://www.iky.gr/el/ekdoseis/item/3625-apotimisi-tou-antiktypou-sxedion-kinitikotitas-prosopikoy-sxolikis-ekpaidefsis-2014-2017