Προγράμματα Erasmus+ Βασικής Δράσης 1 του Γυμνασίου Κολυμβαρίου για μαθησιακή κινητικότητα εκπαιδευτικών: διάδοση στόχων και αποτελεσμάτων Erasmus+ Key Action 1 learning mobilities of Kolymvari Junior High School teachers: dissemination of aims and results

Περίληψη
Περίληψη
Το Γυμνάσιο Κολυμβαρίου υλοποιεί σχέδια τα οποία αφορούν κινητικότητες εκπαιδευτικών σε χώρες της Ευρώπης για επιμόρφωση στο πλαίσιο της Βασικής Δράσης 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων-Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+. Η εισήγηση στοχεύει στην αποδοτική διάχυση και την ευρεία εξάπλωση των αποτελεσμάτων τριών χρηματοδοτούμενων σχεδίων με τίτλους Effective School Improvement through Environmental, Cultural and Foreign Language Education (2016-2017), Χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση & Ευρωπαϊκές συμπράξεις (2017-2018) και Support in an Alternative School Environment for Quality Education (2019-2022). Παρουσιάζονται το περιεχόμενο και τα μαθησιακά αποτελέσματα δώδεκα κινητικοτήτων σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και η θετική επίδρασή τους στο σύνολο της σχολικής κοινότητας. Απώτερος σκοπός είναι η αποκόμιση οφέλους, κατά το μέγιστο δυνατό, από την ευρύτερη κοινότητα μέσα από τη χρήση και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των τριών σχεδίων.
Λέξεις κλειδιά: Erasmus+, Βασική Δράση 1, επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Abstract
Kolymvari High School implements projects which are related to teacher mobilities for training in European countries under Key Action 1: Learning Mobility of Individuals-Mobility for School Education Staff of the Erasmus + European Programme. This paper aims at the efficient dissemination and wide spreading of the results of three funded projects entitled Effective School Improvement through Environmental, Cultural and Foreign Language Education (2016-2017), Use of ICT in teaching and learning & European partnerships (2017-2018) and Support in an Alternative School Environment for Quality Education (2019-2022). The content and learning outcomes of twelve mobilities in different European countries are presented, as well as their positive impact on the whole school community. The ultimate goal is that the wider community can benefit from the use and exploitation of the results of the three projects as much as possible.
Key words: Erasmus+, Key Action 1, teacher training
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 9B (2022)
- Ενότητα
- Τμήμα Β