Ο ρόλος του εκπαιδευτικού κατά την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης στη σχολική εκπαίδευση

Περίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του εκπαιδευτικού κατά την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης στη σχολική εκπαίδευση η οποία αποτελεί μια δημοφιλής τον 21ο αιώνα μαθητοκεντρική μέθοδο διδασκαλίας και μάθησης με χρήση της τεχνολογίας. Είναι αποδεκτό ότι ο εκπαιδευτικός σε αυτή τη διαδικασία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για να διασφαλίσει τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την αποτελεσματική εφαρμογή της ( Bishop & Verleger, 2013·Finkenberg & Trefzger, 2019). Προκειμένου να κατανοηθεί πλήρως ο ρόλος τους εκπαιδευτικού με βάση τα βιβλιογραφικά δεδομένα διερευνήθηκαν οι ενέργειές του σε διάφορα μαθήματα, όπως τα φιλολογικά, τις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά στη σχολική εκπαίδευση. Διαπιστώθηκε ότι ο εκπαιδευτικός είναι ο ενορχηστρωτής της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς ενεργεί με σχέδιο μαθήματος αλλά και άριστος γνώστης του διδακτικού αντικειμένου, συνεπής στο αναλυτικό πρόγραμμα, τεχνολογικά ενήμερος και παιδαγωγικά καταρτισμένος για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 9B (2022)
- Ενότητα
- Τμήμα Β