Εκπαιδευτική πολιτική και πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Γερμανία

Περίληψη
Στην παρούσα εργασία, επιχειρείται η βιβλιογραφική ανασκόπηση της εκπαιδευτικής πολιτικής όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με την χρήση των πιο διαδεδομένων λογισμικών (πλατφόρμες) που χρησιμοποιούνται στην Γερμανία. Στόχοι της διενεργούμενης μελέτης είναι αφ’ ενός η καταγραφή και η παρουσίαση, των τρόπων ανάπτυξης και διαχείρισης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, όσον αφορά την χάραξη και την υλοποίηση της στρατηγικής, σε ομοσπονδιακό αλλά και σε επίπεδο συνεργασίας ανάμεσα στα κρατίδια στην Γερμανία. Αφ’ ετέρου δε η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων μέσα από την αποτίμηση της χρηστικότητας όσον αφορά τις περισσότερο διαδεδομένες πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως εργαλείων διαχείρισης της μάθησης στα χέρια του εκάστοτε εκπαιδευτικού, αλλά και ως παραγόντων διαμόρφωσης και εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 9B (2022)
- Ενότητα
- Τμήμα Β