Απόψεις και Πρακτικές των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Επείγουσα Διαδικτυακή Διδασκαλία την Περίοδο της Πανδημίας

Περίληψη
Κατά τη διάρκεια της περιόδου Μαρτίου-Ιουνίου 2020, τα σχολεία σε όλη την Ελλάδα παρέμειναν κλειστά λόγω της πανδημίας του Covid-19. Τα μαθήματα συνεχίστηκαν μέσω της επείγουσας διαδικτυακής διδασκαλίας και οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να προσαρμόσουν το μάθημά τους αναλόγως. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στις απόψεις και στις πρακτικές των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την πρώτη περίοδο που τα σχολεία παρέμειναν κλειστά. Στην έρευνα πήραν μέρος εκπαιδευτικοί Γενικής και Ειδικής Αγωγής που διδάσκουν στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2019-2020 υπηρετούσαν στον νομό Φθιώτιδας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, ενώ λιγότεροι ήταν αυτοί που χρησιμοποίησαν τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής προσάρμοσαν καλύτερα το υλικό τους σε σύγκριση με τους εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής και έκριναν επαρκέστερη την επιμόρφωση που δέχτηκαν, σε σύγκριση με τους εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 7Α (2022)
- Ενότητα
- Άρθρα