Συμπληρωματική εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση. Η περίπτωση του e-twinning στο Νηπιαγωγείο.

Περίληψη
Μαθητές και εκπαιδευτικοί έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν εθνικές, τοπικές και διεθνείς συνεργασίες μέσω της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πάνω σε ένα κοινό θέμα. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική εκπαίδευση μπορεί να παίξει ένα σημαντικό συμπληρωματικό ρόλο στο πλαίσιο νέων μεθοδολογιών και μοντέλων που προτείνονται στη διεθνή βιβλιογραφία. Ειδικότερα, στην εργασία παρουσιάζουμε το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τα αποτελέσματα ενός προγράμματος e-twinning για την περίπτωση των μαθητών προσχολικής ηλικίας. Αντικείμενο προς γνωστική επεξεργασία ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τα συναισθήματά τους και να αναπτύξουν δεξιότητες γύρω από αυτά. Τα αποτελέσματα από την υλοποίηση του έργου πιστοποιούν την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της εστιασμένης συνεργατικής επικοινωνίας ως στοιχείων που ενισχύουν και προάγουν τη μάθηση σε εξ αποστάσεως συνεργατικό περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β