| More

Συμπληρωματική εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση. Η περίπτωση του e-twinning στο Νηπιαγωγείο.

Views: 420 Downloads: 312
ΑΝΝΑ ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΥ

Περίληψη


Μαθητές και εκπαιδευτικοί έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν εθνικές, τοπικές και διεθνείς συνεργασίες μέσω της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πάνω σε ένα κοινό θέμα. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική εκπαίδευση μπορεί να παίξει ένα σημαντικό συμπληρωματικό ρόλο στο πλαίσιο νέων μεθοδολογιών και μοντέλων που προτείνονται στη διεθνή βιβλιογραφία. Ειδικότερα, στην εργασία παρουσιάζουμε το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τα αποτελέσματα ενός προγράμματος e-twinning για την περίπτωση των μαθητών προσχολικής ηλικίας. Αντικείμενο προς γνωστική επεξεργασία ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τα συναισθήματά τους και να αναπτύξουν δεξιότητες γύρω από αυτά. Τα αποτελέσματα από την υλοποίηση του έργου πιστοποιούν την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της εστιασμένης συνεργατικής επικοινωνίας ως στοιχείων που ενισχύουν και προάγουν τη μάθηση σε εξ αποστάσεως συνεργατικό περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση.


Λέξεις κλειδιά


εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση;e -twinning;συνεργατική μάθηση;νηπιαγωγείο

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1373

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.