| More

To ΜOOC or not to MOOC? Tαξιδεύοντας καινοτόμα στη γνώση με ένα ΜOOC του Mathesis

Views: 260 Downloads: 214
Χάριετ Σπάλα, Αδαμαντία Κωνστναίνος Σπανακά

Περίληψη


Το κείμενο αυτό συζητά βασικές πτυχές και διαδικασίες ενός MOOC, δηλαδή, ενός Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος, με αφορμή την καταγραφή του γνωστικού ταξιδιού μιας εκπαιδευομένης σε ένα MOOC του Κέντρου Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων ‘Mathesis’.

Tαυτόχρονα, προσπαθεί να αναδείξει τις παιδαγωγικές αρχές που διευκόλυναν την εκπαιδευόμενη σε αυτή τη συναρπαστική πορεία της προς την αέναη γνώση.


Λέξεις κλειδιά


MOOC; Μathesis; μαθησιακή εμπειρία; δια βίου μάθηση

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Leontyev, L. & Baranov, D. (2013) Massive Open Online Courses in Chemistry: A Comparative

Overview of Platforms and Features. Journal of Chemical Education, Vol 90, pp. 1533−1539.

Πάντικ, Η. (2017). Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) στη

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δυνατότητες και Προοπτικές στην Ελλάδα. (Αδημοσίευτη Μεταπτυχιακή Εργασία). Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Πάτρα.

Yousef, A. M. F., Chatti, M. A., Schroeder, U. & Wosnitza, M. (2015). A Usability

Evaluation of a Blended MOOC Environment: An Experimental Case Study. International Review of Research in Open and Distributed Learning. Volume 16, Number 2.

Yuan L., & Powell, S. (2013). MOOCs and Open Education: Implications for Higher

Education. UK: JISC CETIS. Ανακτήθηκε 20 Aυγούστου, 2017, από

http://publications.cetis.org.uk/wp-content/uploads/2013/03/MOOCs-and-Open-Education.pdf




DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1356

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.