| More

ONLABS: Προώθηση, ταυτότητα, παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την προώθηση του 3D περιβάλλοντος εκπαιδευτικής προσομοίωσης εργαστηρίου βιολογίας του ΕΑΠ

Views: 156 Downloads: 163
ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΗΡΩ ΛΑΣΚΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΛΕΣ

Περίληψη


Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας εξετάσαμε προτάσεις σχεδιαστικής μελέτης της εταιρικής ταυτότητας και του εκπαιδευτικού υλικού του online 3D περιβάλλοντος εκπαιδευτικής προσομοίωσης εργαστηρίου βιολογίας Onlabs. Ο κύριος στόχος της σχεδιαστικής μελέτης είναι να αποτυπώσουμε σχεδιαστικά και λεκτικά τον εκπαιδευτικό ρόλο, τα χαρακτηριστικά και τον σκοπό του εργαστηρίου βιολογίας Onlabs. Κατά συνέπεια, στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας αναδείχθηκαν βασικά ζητήματα όπως η δημιουργία περιγραφέα, η έμφαση στη σχεδιαστική ιδέα και στη μελέτη της φόρμας και της αντιφόρμας. Δώσαμε έμφαση στην σχεδιαστική μελέτη του λογοτύπου, στην αναγνωσιμότητά του καθώς και στην δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού όπως είναι η εταιρική ταυτότητα (φάκελος, κάρτα, επιστολόχαρτο) αλλά και στη δημιουργία εταιρικού video για την ανάδειξη του λογοτύπου που επιλέχθηκε μέσα από μια διαδικασία αξιολόγησης, συμπερασμάτων και του μοντέλου της επαναληπτικής σχεδίασης. Προτάθηκαν κατάλληλα λογότυπα και δημιουργικά σκεπτικά μέσα από το μοντέλο του καταιγισμού ιδεών  αλλά και επιπλέον σχεδιαστικές προτάσεις  εκπαιδευτικού υλικού με την επιλεγμένη εταιρική ταυτότητα (αφίσα, συνεδριακό καρτελάκι, εφαρμογές σε δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης). Το γεγονός ότι η εταιρική ταυτότητα και το λογότυπο πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως η επικοινωνιακή ταυτότητα της πλατφόρμας Onlabs, αποτέλεσε μια επιστημονική και σχεδιαστική πρόκληση.


Λέξεις κλειδιά


Σχεδιαστική ιδέα;λογότυπο;φόρμα & αντιφόρμα;εταιρική ταυτότητα;περιγραφέας;εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας;αναγνωσιμότητα

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Λάσκαρη, Η. (1996).Επικοινωνιακά Συστήματα Εξέλιξης (Διδαδακτορική Διατριβή) Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών




DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1330

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.