| More

“Συμμετέχοντας στο ERASMUS+ πρόγραμμα με θέμα την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στην τάξη”

Views: 254 Downloads: 638
Βασίλειος Ζακόπουλος, Αμαλία Αγγέλου

Περίληψη


Η διαδεδομένη χρήση των νέων τεχνολογιών στις μέρες μας, αλλά και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχουν δώσει μεγάλη ώθηση, αλλά και μια διαφορετική διάσταση στην προσπάθεια επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των σχολικών μονάδων ανά τον κόσμο τόσο σε επίπεδο μαθητών όσο και εκπαιδευτικών. Το 4ο δημοτικό σχολείο Ραφήνας συμμετέχει εκπροσωπώντας την Ελλάδα μαζί με άλλες ευρωπαϊκές χώρες σε ένα διετές πρόγραμμα Erasmus+ με στόχο την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στην τάξη. Τα έως τώρα αποτελέσματα δείχνουν πώς τα οφέλη τόσο για τους μαθητές όσο και τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν είναι πολλά, αφού μέσω ανάλογων προγραμμάτων γνωρίζουν άλλες κουλτούρες,  χώρες και τους πολιτισμούς τους, τα εκπαιδευτικά τους συστήματα, ενισχύουν τις τεχνολογικές, κοινωνικές και γλωσσικές τους δεξιότητες καθώς και την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής τους διάστασης και νοοτροπίας.


Λέξεις κλειδιά


ERASMUS+; πρόγραμμα; χρήση ΤΠΕ; ευρωπαϊκή διάσταση

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Βιβλιογραφικές αναφορές

Ευρωπαϊκή Επιτροπή (2015) Erasmus+: Πρακτικός Οδηγός για Διευθυντές Σχολείων. Λουξεμβούργο: Υπηρεσία Εκδόσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Belz , J. A. (2007) The development of intercultural communicative competence in tellecollaborative partnerships. In R. O’ Dowd (ed.) Online intercultural exchange: An introduction for foreign language teachers, Clevedon; Multilingual Matters.

European Commission (2017) Erasmus+ Ανακτήθηκε την 20/07/2017 από https://www.iky.gr/el/erasmusplus

European Commission (2017) Erasmus+ Ανακτήθηκε την 25/07/2017 από http://erasmus.duth.gr/

European Commission (2017) Erasmus+ Οδηγός προγράμματος. Έκδοση 2

European Commission (2017) Erasmus+ Ανακτήθηκε την 25/08/2017 από http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/

Gouseti, A. (2013) An overview of web-based school collaboration: a history of success or failure?, Cambridge Journal of Education, 43:3, 377-390.

Teachers4europe (2011) Οι σχολικές συμπράξεις βελτιώνουν τις δεξιότητες των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ανακτήθηκε την 25/08/2017 από http://www.teachers4europe.gr/t4e-articles-and-news/40




DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1196

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.