Μελέτη περίπτωσης στην εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση για την παροχή ολοκληρωμένης εμπειρίας E-learning


Δημοσιευμένα: Δεκ 21, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Σύγχρονη εκπαίδευση συμμετοχικότητα Διαμοιρασμός Ψηφιοποίηση πραγματικός χρόνος
Εμμανουήλ Παναγιώτης Παναγόπουλος
Περίληψη

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην χώρα μας βρίσκεται στα πρώτα της βήματα παρόλη την τεχνολογική πρόοδο που υπάρχει δίπλα μας. Ειδικά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα βήματα που πραγματοποιούνται δεν είναι στη σωστή κατεύθυνση λόγω λάθος επιλογών. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην υπάρχει η δυνατότητα σε μαθητές να συμμετέχουν σύγχρονα (ή αλλιώς «ζωντανά») σε μια απομακρυσμένη παράδοση μαθήματος, ενώ όταν αυτό γίνεται, πρόκειται για μια απλή επικοινωνία μαθητή-καθηγητή χωρίς να υπάρχει η έννοια της αίθουσας. Στις μέρες μας όμως υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός με τον οποίο μπορούμε να διαμοιράσουμε τις σημειώσεις ενός πίνακα σε πραγματικό χρόνο σε όποιο σημείο του πλανήτη επιθυμούμε! Χωρίς εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις από καμία πλευρά και όσο πιο κοντά στον παραδοσιακό τρόπο μαθήματος, μπορεί να δοθει η ευκαιρία σε μαθητές ακόμα και του πιο απομακρυσμένου σημείου, η δυνατότητα παρακολούθησης μαθήματος. Ακόμη, μπορεί να δοθεί στον μαθητή η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον πίνακα αλλά και με το πέρας του μαθήματος να δοθεί σε όλους τυος συμμετέχοντες ένα ψηφιακό αντίγραφο όλων των σημειώσεων του καθηγητή. Τέλος, η λειτουργία του υλικού μπορεί να συνδυαστεί και με μια αντίστοιχη web πλατφόρμα στην οποία μπορούν να αποθηκεύονται τα μαθήματα που έχουν ήδη γίνει και να είναι διαθέσιμα στους μαθητές σε επόμενο χρόνο για την επανάληψή τους, ή ακόμα και μειώνοντας τις ώρες αναπλήρωσης.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β
Βιογραφικό Συγγραφέα
Εμμανουήλ Παναγιώτης Παναγόπουλος, Ιδιώτης

Απόφοιτος Τμ. Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ.

Απόφοιτος Massachusetts Institute of Technology