Γραπτές Εργασίες και ανάπτυξη της ερευνητικής ικανότητας. Η περίπτωση του MΠΣ Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας του ΕΑΠ

Δημοσιευμένα:
Δεκ 21, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
ερευνητική ικανότητα εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση γραπτές εργασίες διπλωματική εργασία μεθοδολογία της έρευνας
Περίληψη
Η ανάπτυξη της ερευνητικής ικανότητας των φοιτητών ενός εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών αποτελεί το κεντρικό ερώτημα της ανακοίνωσής μας. Η διερεύνηση του ερωτήματος επιχειρήθηκε μέσα από τη μελέτη των αναπαραστάσεων των μεταπτυχιακών φοιτητών του Προγράμματος Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης/ΔιεθνούςΓλώσσας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Ειδικότερα, το ερωτηματολόγιο που στάλθηκε σε φοιτητές του Προγράμματοςεπικεντρώθηκε στη συμβολή των Γραπτών Εργασιών που εκπονούνται κατά τη διάρκεια του Προγράμματος στην ανάπτυξη της ερευνητικής ικανότητας των εκπαιδευομένων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Αναφορές
Βήχου, Μ., Παπαϊωάννου, Η.-Β., &Τσιώλη, Σ. (2013). «Οι διαδικασίες εκπόνησης και επίβλεψης Διπλωματικών Εργασιών ως πρακτικές διαμεσολάβησης. Η περίπτωση του Προγράμματος Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας του ΕΑΠ». 7ο συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία.4Α: 157-168. Αθήνα: Εκδόσεις του Ελληνικού Δικτύου και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.
Brew, A. (2003). “Teaching and Research: new relationships and their implications for inquiry-based teaching and learning in higher education”. Higher Education Research and Development, 22/1: 3-18.
Dean B. C., HubbelRossEl., Pitler H., Stone Bj (2012). Classroom instruction that works.Research based-learning for increasing student achievement. USA, Alexandria: Association for Supervision & Curriculum Development.
Gibbs, G. (2003). Implementing learning and teaching strategies. Milton Keynes:National Co-ordination Team, The Open University.
Jenkins, A. & Healey, M., (2005).Institutional strategies to link teaching to research. York: Higher Education Academy.
Κolb, D.A. (1984). “The process of experiential learning” in Experiential learning: experience as the source of learning and development. New Jersey 07532: Prentice-Hall. Inc., Englewood Cliffs.
Lovat, T., Davies, M., Plotnikoff, R., (1995).“Integrating Research skills development in Teacher Education”.Australian Journal of Teacher Education 20(1). URL: http://ro.ecu.edu.au/ajte/vol20/iss1/4/.