Αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου Unity 3d σε συνδυασμό με flippedclassroom στον προσανατολισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες

Περίληψη
Τα σύγχρονα μαθησιακά περιβάλλοντα εμφανίζουν μεγάλη συχνότητα χρήσης ψηφιακών εργαλείων βασισμένων σε εικονικές τεχνολογίες. Η εκπαιδευτική διαδικασία μετασχηματίζεται σε παιγνιώδη και βιωματική με αξιόλογα αποτελέσματα από τη χρήση τρισδιάστατων αναπαραστάσεων αυθεντικών περιβαλλόντων, μέσω ασφαλών πειραμάτων εικονικής πραγματικότητας και της νέας στρατηγικής διδασκαλίας αντίστροφη τάξη (flipped classroom). Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση της εφαρμογής μηχανής παιχνιδιών Unity 3d σε συνδυασμό με την αντίστροφη τάξη στον προσανατολισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες. Το ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 20 μαθητές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, 18-25 ετών, στην Πρότυπη Βιοτεχνική Μονάδα Λακκιάς Θεσσαλονίκης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β