Τόμ. 2016 Αρ. 2: 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Πλήρες τεύχος
Εισηγήσεις
Σύνδεση της «παθογενούς» αριστεροχειρίας με τη σχολική επίδοση σε παιδιά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Αθανάσιος Νίκας, Μαρία Αντωνιάδου, Γεώργιος Γρούϊος
Παρεμβάσεις στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας στο σχολικό πλαίσιο.
Ιωάννα Νικολακάκη, Μοίρα Σπυριδούλα
Ζωγραφική: η τέχνη στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Μουσείου Παιδείας (Πανεπιστημίου Αθηνών)
Μαγδαληνή Μπουμπουλίνα Ντίνου
Η φυσική δραστηριότητα και ο αθλητισμός στη ζωή των παιδιών με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού
Ιωάννα Παπαδοπούλου, Χριστίνα Συριοπούλου
Άτυπο αξιολογικό εργαλείο διάγνωσης δυσκολιών μάθησης
Κ. Παπουτσάκη, Μ. Γκουγκούμη, Ι. Γρυμάνης, Σ. Ζαχαρή, Τ. Σαλκατρά, Κ. Τσίγκα
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα: Πρόγραμμα παρέμβασης στη συμπεριφορά σε μαθητή με ΔΕΠ-Υ
Ελευθερία Σάλμοντ, Σοφιάννα Πουλίδα
Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία παιδιών με Αυτισμό
Αλεξάνδρα Στελλάτου, Χρήστος Μαλλόπουλος
Γνωστικά ελλείμματα των παιδιών με δυσλεξία
Θεοδώρα Ταμπάκη, Σοφία Χατζηγεωργίου, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Στρατηγικές-Τεχνικές διαχείρισης του στρες των εξετάσεων για μαθητές
Νεκτάριος-Θεοχάρης Τσαρουχάς
Η αναγκαιότητα ύπαρξης διευθυντών-ηγετών στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς
Βασιλική Τσούνη, Ιωάννης Αναστασόπουλος, Μαρία Γονίδου, Γεώργιος Τσούνης
Διευθυντής και προώθηση μηχανισμών αυτοαξιολόγησης σε επίπεδο σχολικής μονάδας: Απόψεις εκπαιδευτικού προσωπικού σε σχολεία της Δυτικής Αττικής.
Γεώργιος Τσούνης, Βασιλική Τσούνη, Ιωάννης Αναστασόπουλος, Μαρία Γονίδου
Νευρομύθοι και παράγοντες πρόβλεψής τους
Ελένη Χάλιου, Μαριέττα Παπαδάτου-Παστού, Φίλιππος Βλάχος
Πρόγραμμα Κατανόησης/Παραγωγής Γραπτού Λόγου σε Τρίγλωσσους ευφυείς μαθητές της ε΄και στ΄δημοτικού στο Μόντρεαλ του Καναδά
Ελένη Χαντζούλη, Γιάννης Παπαδάτος
Η σημασία της χρήσης εικόνας από μαθητές με σύνδρομο DOWN ως εξωτερική αναπαράσταση λεκτικών προβλημάτων πρόσθεσης και αφαίρεσης
Γαρυφαλιά Χαριτάκη, Γεώργιος Μπαραλής, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου, Αλέξανδρος - Σταμάτιος Αντωνίου
Συμπόσιο: Θέματα Διδακτικής των Θετικών Επιστημών
Η ‘εξήγηση’ στην επιστημολογία και στη διδακτική των μαθημάτων των φυσικών επιστημών
Κωνσταντίνος Στεφανίδης, ΝΙκόλαος Στεφανίδης