Τόμ. 2016 Αρ. 2: 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Δημοσιευμένα: 2017-11-24

Άτυπο αξιολογικό εργαλείο διάγνωσης δυσκολιών μάθησης

Κ. Παπουτσάκη, Μ. Γκουγκούμη, Ι. Γρυμάνης, Σ. Ζαχαρή, Τ. Σαλκατρά, Κ. Τσίγκα

Dyslexia: a different way of learning

Κατερίνα Περικλέους, Ανθή Κοκκώνη

Δυσαριθμησία στην Α/βάθμια, Μελέτη Περίπτωσης

Στέλλα Πλεμμένου, Ιωάννης Νικολόπουλος

Ο λαϊκός πολιτισμός στην εποχή των ΤΠΕ

Σεβαστή Ζώη, Ειρήνη Λουρδή

Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία παιδιών με Αυτισμό

Αλεξάνδρα Στελλάτου, Χρήστος Μαλλόπουλος

Γνωστικά ελλείμματα των παιδιών με δυσλεξία

Θεοδώρα Ταμπάκη, Σοφία Χατζηγεωργίου, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Η αναγκαιότητα ύπαρξης διευθυντών-ηγετών στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς

Βασιλική Τσούνη, Ιωάννης Αναστασόπουλος, Μαρία Γονίδου, Γεώργιος Τσούνης

Νευρομύθοι και παράγοντες πρόβλεψής τους

Ελένη Χάλιου, Μαριέττα Παπαδάτου-Παστού, Φίλιππος Βλάχος

Η σημασία της χρήσης εικόνας από μαθητές με σύνδρομο DOWN ως εξωτερική αναπαράσταση λεκτικών προβλημάτων πρόσθεσης και αφαίρεσης

Γαρυφαλιά Χαριτάκη, Γεώργιος Μπαραλής, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου, Αλέξανδρος - Σταμάτιος Αντωνίου