Τόμ. 1 Αρ. 1 (2022): 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
Εισηγήσεις
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας για το Γυμνάσιο για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στο Γυμνάσιο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΤΟΥΝΑ
Σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις μαθητών με υψηλή νοημοσύνη στο λύκειο
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΚΗΣ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΜΠΥΛΑΥΚΑ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΠΙΤΤΑΡΑ
Άγχος και απόσυρση σε σχέση με την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος από εφήβους με ελαφρά Νοητική Καθυστέρηση
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΑΣΤΕΑ
Ο ρόλος του Διευθυντή-Ηγέτη στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΕΝΤΖΕΡΗΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΑΓΚΑΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ατομικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες πρόβλεψης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Δ ΚΑΠΑΡΗ, ΠΗΛΙΟΣ Δ ΣΤΑΥΡΟΥ
Aνάλυση και ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών στα μαθηματικά μέσω της αλληλεπίδρασης των μοντέλων επεξεργασίας των αριθμών και των νευροεπιστημών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ
Η χρήση της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην επίλυση προβλημάτων Φυσικής
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η ΜΠΑΡΑΛΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΤΣΑΛΙΑΣ