Εκπαιδεύοντας εκπαιδευτικούς στο σχεδιασμό δράσεων Φυσικών Επιστημών στην τάξη. Η περίπτωση του σχεδιασμού δραστηριοτήτων STEAM στην Προσχολική Εκπαίδευση
Περίληψη
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο αποτελεί μια σημαντική προέκταση της σύγχρονης εκπαίδευσης. Αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη των επιστημονικών δεξιοτήτων των παιδιών και τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαίδευση των Νηπιαγωγών για το σχεδιασμό δράσεων που ενσωματώνουν τις Φυσικές Επιστήμες στην τάξη αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για την εκπαίδευση των πολιτών του 21ου αιώνα. Η STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) εκπαίδευση λοιπόν, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος προσέγγιση για την ενίσχυση της επιστημονικής σκέψης, την καλλιέργεια τεχνολογικής κουλτούρας, αλλά και την ανάπτυξη των 4Cs δεξιοτήτων. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, εξετάζει την εκπαίδευση των Νηπιαγωγών στο σχεδιασμό δράσεων Φυσικών Επιστημών στην τάξη, εστιάζοντας στη σύγχρονη STEAM προσέγγιση, μέσα από την καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες