Η Τηλεπισκόπηση στην τάξη: Μια Πρόταση για την Εισαγωγή της Τηλεπισκόπησης στη Γεωλογία-Γεωγραφία
Περίληψη
Η παρούσα εργασία εξετάζει την ενσωμάτωση της Τηλεπισκόπησης στο Γυμνάσιο στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωλογίας-Γεωγραφίας, μέσω μιας καινοτόμου διδακτικής πρότασης. Η προσέγγιση περιλαμβάνει τη μελέτη δορυφορικών εικόνων, τη χρήση εργαλείων Τηλεπισκόπησης και hands-on δραστηριοτήτων, με στόχο την εξοικείωση των μαθητών/τριών με έννοιες και εφαρμογές της επιστήμης αυτής. Η πιλοτική εφαρμογή ανέδειξε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών για τη δορυφορική παρατήρηση, ενώ κατέδειξε προκλήσεις για πιο σύνθετες δραστηριότητες. Σε αυτό το πλαίσιο, η Τηλεπισκόπηση προτείνεται ως εκπαιδευτικός πόρος για την καλλιέργεια γεωχωρικού γραμματισμού και την εξοικείωση με εφαρμογές που αποτελούν ήδη σημαντικό μέρος της καθημερινής μας ζωής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση