Αξιολόγηση της Μάθησης του Ατομικού Πρότυπου Bohr και του Περιοδικού Πίνακα μέσω Καινοτόμων Διδακτικών Παρεμβάσεων


Δημοσιευμένα: Apr 6, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
διδακτικές παρεμβάσεις παιχνιδοποίηση ρομποτικά συστήματα ψηφιακή τεχνολογία
Νικόλας Χαριστός
https://orcid.org/0000-0002-7304-0762
Βασίλης Κουταλάς
Κατερίνα Αδραμερινά
Περίληψη

Η διδασκαλία της Χημείας στην Α' Λυκείου είναι κρίσιμη για την κατανόηση των βασικών επιστημονικών εννοιών και της επιστημονικής σκέψης των μαθητών. Οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας, συχνά αδυνατούν να ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και την ανάπτυξη βαθύτερης κατανόησης. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, αρκετοί εκπαιδευτικοί αναζητούν καινοτόμες προσεγγίσεις, όπως η παιχνιδοποίηση. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την αποτελεσματικότητα τριών διδακτικών παρεμβάσεων που συμπεριλαμβάνουν παιχνιδοποίηση και ψηφιακά μέσα, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διδακτικές μεθόδους. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καινοτόμες μέθοδοι μπορούν να αυξήσουν την κατανόηση και τη συμμετοχή των μαθητών, ενισχύοντας τη μαθησιακή τους εμπειρία.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.