Ενεργοποίηση και νοηματοδότηση διερευνητικών πρακτικών μελλοντικών νηπιαγωγών στο πλαίσιο της εκπαίδευσής τους: Μελέτη περίπτωσης
Δημοσιευμένα:
Sep 20, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
διερευνητικές απόψεις και πρακτικές ενεργοποίηση και νοηματοδότηση πρακτικών Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες
Περίληψη
Στην εργασία αυτή μελετάμε (ως περίπτωση) τα μοτίβα ενεργοποίησης και νοηματοδότησης των διδακτικών πρακτικών μίας μελλοντικής νηπιαγωγού που μετείχε σε εξαμηνιαίο μάθημα των φυσικών επιστημών με κύριο χαρακτηριστικό τη διερεύνηση. Ο στόχος της μελέτης είναι αφενός η εξακρίβωση των δυνατοτήτων του θεωρητικού μας μοντέλου να ανιχνεύει μοτίβα διδακτικών πρακτικών, καθώς και τη σχέση τους με συνδεδεμένες απόψεις/ γνώσεις και αφετέρου η δυνατότητα εξαγωγής, μέσω αυτής της ανάλυσης, συμπερασμάτων χρήσιμων για την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 4. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Τσελφές, Β., Ζουπίδης, Α., Τσαλίκη, Χ. Καρνέζου, Μ. και Καριώτογλου, Π. (2023). Απόψεις και Πρακτικές. Θεωρητική προσέγγιση και μεθοδολογική διαχείριση των σχέσεων τους. Ανακοίνωση σε συμπόσιο στο 13ο συνέδριο ΕΝΕΦΕΤ, Νοέμβριος, Ιωάννινα.
Ajzen, I., & Fishbein, Μ. (2000). Attitudes and the Attitude–Behavior Relation: Reasoned and Automatic Processes. European Review of Social Psychology, 11(1), 1–33. doi:10.1080/ 14792779943000116
Patterson, O. (2014). Making Sense of Culture. Annual Review of Sociology, 40, 1-30.
Pickering, A. (1995). The Mangle of Practice: Time, Agency, and Science. University of Chicago Press.
Zoupidis, A., Tselfes, V., & Kariotoglou, P. (2021). Pre-service early childhood teachers’ beliefs that influence their intention to use inquiry-based learning methods, International Journal of Early Years Education, https://doi.org/10.1080/09669760.2021.1890552