Στάση φοιτητών Φυσικής απέναντι στη Χημεία


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 22, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
στάση απέναντι στη χημεία διδασκαλία χημείας εργαστηριακές δραστηριότητες
Γεώργιος Αμπατζίδης
https://orcid.org/0000-0002-3763-3579
Χρυσή Καραπαναγιώτη
Περίληψη

Η θετική στάση απέναντι στις φυσικές επιστήμες φαίνεται να συνδέεται με καλύτερες επιδόσεις σε σχετικά μαθήματα. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται πως η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων σε εργαστηριακές δραστηριότητες βελτιώνει τη στάση τους απέναντι στις φυσικές επιστήμες. Σε αυτή τη μελέτη, διερευνήσαμε τη στάση φοιτητών ενός τμήματος φυσικής (Ν=63) απέναντι στη χημεία και τη σχέση της στάσης τους με τη συμμετοχή τους σε μια προαιρετική εργαστηριακή δραστηριότητα. Οι συμμετέχοντες έχουν μια ελαφρά θετική στάση απέναντι στη χημεία ενώ η συμμετοχή τους στην εργαστηριακή δραστηριότητα δεν φαίνεται να σχετίζεται με τη στάση τους.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 2. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Agustian, H. Y. (2020). Students’ Understanding of the Nature of Science in the Context of an Undergraduate Chemistry Laboratory. The Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education, 24(2), 56–85.
Bryman, A. (2017). Μέθοδοι Κοινωνικής Έρευνας (Α. Αϊδίνης, Ed.; Π. Σακελλαρίου, Trans.). Gutenberg.
Cheung, D. (2009). Developing a Scale to Measure Students’ Attitudes toward Chemistry Lessons. International Journal of Science Education, 31(16), 2185–2203. https://doi.org/10.1080/09500690802189799
Chua, K.-E., & Karpudewan, M. (2017). The role of motivation and perceptions about science laboratory environment on lower secondary students’ attitude towards science. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 18(2), 1.
Creswell, J. W. (2012). Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research. Pearson.
Villafañe, S. M., & Lewis, J. E. (2016). Exploring a measure of science attitude for different groups of students enrolled in introductory college chemistry. Chemistry Education Research and Practice, 17(4), 731–742. https://doi.org/10.1039/C5RP00185D
Xu, X., & Lewis, J. E. (2011). Refinement of a Chemistry Attitude Measure for College Students. Journal of Chemical Education, 88(5), 561–568. https://doi.org/10.1021/ed900071q